Ontbijt in Madison Square - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu Ontbijt in Madison Square - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Ontbijt in Madison Square

Blijf op de hoogte en volg Monique

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Laguna Beach

De laatste dag van deze vakantie wordt heel Amerikaans besteed in Universal Studio's Hollywood. Op advies van de ober in Watermarc gaan we niet vroeg weg. We slapen uit en wachten tot de spits bij LA voorbij is. We ontbijten eerst bij Madison Square. Opnieuw een vondst via Tripadvisor en een superleuke plek waar we uitsluitend locals aantreffen. Het is een winkel met allerlei spullen om je huis en tuin mee "op te leuken". Boedha's, klokken, spiegels, deurstoppers, etc. etc. Daarnaast hebben ze een fantastische tuin, met tuinbeelden waar je kunt ontbijten en lunchen. Er zitten hele vriendinnnengroepen koffie te drinken. En ze hebben ook iets anders dan eieren. De bekende oatmeal voor Marc, Cereals voor Joost en Esther en een bagel voor mij. We raken aan de praat met de eigenaar. Het is hier opvallend makkelijk een gesprekje met iemand aan te knopen. Als we vertellen wat we gaan doen is hij enthousiast. Hij gaat ervan uit dat Joost en ik Universal Studio's ook leuk zullen vinden. Hij zal daar gelijk in krijgen. Spontaan geeft hij ons 4 flesjes water mee voor onderweg. Het verslag van dit bezoek volgt later. Wel verklappen we alvast dat de route van Garmin niet deideale route van Joost blijkt te zijn maar dat we er desalniettemin in anderhalf uur zijn. het bevestigt onze haat-liefde verhouding met Garmin. We zien onderweg de beroemde witte letters Hollywood in de heuvels staan. Esther wilde dat zien en ik attendeer haar erop. Maar kennelijk iets te luid want ze schrikt van mijn enthousiaste uitroep: "Ja, daar!". Dan zijn we er al snel. Verdere berichten over Universal volgen dus later. Onze vorige verslagen zijn overigens via de I-pad geplaatst en niet op Facebook verschenen. Vermoedelijk zijn erook geen notificaties per e-mail verstuurd. Hopelijk gaat dat nu wel goed! Morgen verder 0ver Universal, terminators en transformers. Het is hier inmiddels te laat voor al die avonturen.

• 04 Augustus 2012 - 11:05

Pap:

Hoi Monique,

Fijn dat we weer een beriicht/verslkag krijgen. Het laatste verslag was van 31 juli. We begrijoen dat dat verband hoiudt met een andere reisroiute van je laatste verslagen. E mail notifications hebben we niet ontvangen. No problem overiigens. We hielden rekening met een technische kwestie.
    Leuk zulke ontmoietingen met aardige mensen met wie jullie ook nu weer in gesprek ln gesprek raakten met noig viier flesjes water toe.

Veel plezier de laatste dag(en), Liefs Pap

• 04 Augustus 2012 - 11:31

Mamma:

Vandaag ook de drie missende verslagen kunnen lezen.
    Seaworld met de shows was beslsit facinerend.Maar wat ik gewedig vind
    zijn de foto's van Marc en Esther op de USS Midway en de beschrijving van
    het losschieten van de vliegtuigen.
    Ik zou best eens op zo'n schip willen rondlopen, maar met een stok kan dat vast niet!
    Dus doe ik mhet met jullie foto's!

Verheug me op jullie thuiskomst!

Liefs Mamma

• 04 Augustus 2012 - 11:58

Annette:

Weer helemaal bij met de verslagen . Het is omgevlogen die weken. Nog even genieten en een hele goede vlucht . XXX Annette

• 04 Augustus 2012 - 15:35

Jan En Marga:

We misten je verslagen (dat komt ervan als je iedere dag aanwezig bent) maar hebben het vandaag dubbel en dwars mogen inhalen.
    Als vermoeide reizigers hebben jullie in Shamu Rocks nog kunnen genieten van "een dagje uit! "
    Goede reis naar huis.
    liefs Jan en Marga

• 04 Augustus 2012 - 18:35

Pap:

Op dit - voor ons laatste - verslag, waar je net oiver smsde (of smste ?) heb ik al eerrder gereageerd. Maar Ik doe het graag nog een keer om nog eens te zeggen hoe we genoten hebben van de verslagen!!
    Liefs, Pap