Op doorreis naar LA - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu Op doorreis naar LA - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Op doorreis naar LA

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Laguna Beach

Vandaag staat de laatste reisdag op het programma maar het is niet ver naar LA. Voor een keer doen we rustig aan. Ik bezoek de Spa Da Maria bij het hotel en Joost, Marc en Esther gaan sporten. Daarna ontbijten we en blijven de kinderen nog even bij het zwembad terwijl Joost en ik Del Mar verkennen. Het is een leuke badplaats, direct aan zee. Veel winkeltjes en restaurantjes. Na een wandeling gaat Joost de kinderen halen en lunchen we bij een Italiaans restaurant waar ook Italianen eten. Echte carpaccio! Dan op naar LA. Onderweg kunnen we nog eenmaal de outlets niet weerstaan en kort daarna checken we in bij het Pacific Edge hotel. Wij zien de Pacific uitsluitend om de Edge van het badkamerraampje. Upgrade helaas niet available. We lopen via het strand naar het dorpje en bekijken de wat alternatieve, kunstenaarsachtige straat. Er is een Art walk door galerieen en dat is wel leuk. We eten op advies van Tripadvisor bij Watermarc en dat is een goede keuze. Hoe kan het ook anders met zo'n naam: de eigenaar heet Marc. Morgen alweer de laatste dag. Het is omgevlogen.