Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Monique Witte - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: famdewitte

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Juli 2010 | Hong Kong, Kowloon

Na een perfecte vlucht van een uur of tien en een half kwamen we aan in Hong Kong. De vlucht vertrok om iets na twee uur. We kregen vrij snel een diner en toen werd het "nacht". Het is hier zes uur later dan in Nederland. De luikjes werden dichtgedaan en je kon kijken naar talloze films. De gekochte tijdschriften en meegebrachte boeken hebben we nauwelijks gebruikt. Het was donker. Om een uur of zes locale tijd kwam het ontbijt. Het werd licht en nu is het negen uur 's ochtends en zitten we in de lobby van het hotel. Onze kamer zal pas om 11.00 uur gereed zijn. Op de luchthaven werden we keurig opgewacht voor de transfer. De eerste indruk is overweldigend. Wat een enorme haven en overal rondom bergen. Het is een beetje een mengeling tussen New York en Bangkok. Op straat liep een vrouwtje met goederen aan een stok over haar rug. De gebouwen zijn erg hoog. Het hotel is een Novotel dat direct de herkenbare Accor uitstraling heeft. Onbegrijpelijk dat het in Nederland vijf over drie 's nachts is. Wij gaan op zoek naar een lekkere kop koffie. We zagen onderweg al een Starbucks dus dat moet lukken.

• 18 Juli 2010 - 06:59

Antoinette En Pieter:

He MJM en E!
    Leuk zo'n reisverslag! Pieter en ik gaan jullie secuur volgen!
    liefs en veel plezier!

• 18 Juli 2010 - 11:33

Mamma.:

Hallo MJME
    Hong Kong lijkt me inderdaad overweldigend.
    Julie kijken vast je ogen uit.Blijf je volgen,vindt het fantastischdat we ondanks de afstand van je horen!

• 18 Juli 2010 - 11:49

Pappa/Opa:

Het lijkt wel iets voor mij ! Fijn dat alles tot dusver zo prima verloopt. Pas goed op elkaar. XX Pappa