Pokolbin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu Pokolbin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Pokolbin

Door: famdewitte

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2010 | Australië, Sydney

Opnieuw sliepen we een beetje uit. We pakten in, legden de spullen in de auto, bespaarden een heleboel geld (88 dollar!) doordat Joost zo slim was in het hotel te vragen of ze soms een special rate voor parkeren hadden voor hotelgasten. Dat was zo scheelde 2/3 van de prijs! We ontbeten voor de laatste maal bij de Delifrance en vertrokken toen (foutloos) over de Harbour bridge naar het Noorden. De weg naar de snelweg duurde lang en zat bomvol. Eenmaal op de Motorway 1 ging het snel! We namen de afslag Hunter Valley en het landschap werd weer wijds, grote dennen en veel paarden en koeien. De wijngaarden verschenen links en rechts met (het is winter) ogenschijnlijk dood hout. We zitten nu aan lunch in Pokolbin Village ons hotel voor vannacht en ze hebben gratis draadloos wireless dus voor het eerst vanaf onze eigen laptop dit berichtje. Na de lunch tijd voor wine tasting op de nabijgelegen wijngoederen! Liefs van ons allen. Monique

• 24 Juli 2010 - 11:50

Jan En Marga:

Weer dank voor jullie bericht.
    Wat mooi van die 88 dollar. Je kunt er een heel (of gedeeltelijk) lekker hapje voor eten mét het resultaat van de winetasting!
    Liefs M J

• 24 Juli 2010 - 18:28

Mamma:

Hoe was de wijn tasting
    ?

• 24 Juli 2010 - 18:33

Mamma:

Hoe was de wijn tasting?
    hebben jullie wat lekkers gevonden?
    Voor de parkeerbezuiniging kan je wel een flesje kopen!

Fijn dat je ook nu weer een berichtje kon sturen.

Liefs van ons drietjes.

• 25 Juli 2010 - 12:34

Zieck:

LM, ziet er niet heel warm uit, maar als prettige temperatuur. Morgen vliegen wij: heb gisteravond, vannacht eigenlijk na afronden alles wat met onderwijsvisitatie heeft te maken, uren gestreken en tegelijk "Gone with the Wind" gekeken (nog niet helemaal gezien, duurt vele vele uren) dus vandaag alleen nog maar kleine dingetjes en wat tijd voor onderzoek. HVLM