Aankomst in San Francisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu Aankomst in San Francisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Aankomst in San Francisco

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heel voorspoedig kwamen we aan San Francisco. De vlucht landde precies op tijd. Het duurde ongeveer anderhalf uur om langs de customs te komen. Digitale vingerafdrukken van 40 vingers achtergelaten en 4 foto's maar toen mochten we door. Lange rijen slingerden door de hal. De koffers stonden al op ons te wachten. snel hadden we een taxi en reden we naar de stad. Het is hier niet erg warm. Een graad of 16 en wind van zee. en het is foggy. Volgens de taxichauffeur is dat vaak zo. We reden langs de kust naar Fishermans Wharf. Het hotel is prima! We hebben ons even opgefrist en de verleiding om te gaan slapen weerstaan. Dat is niet slim! We gaan zometeen een lekkere wandeling maken en proberen het avondeten te halen! bij Pier 39 zijn zeehonden zegt de gids dus daar maar eens kijken! Er schijnt ook een zeeaquarium te zijn. Hier vlak bij gaan ook de beroemde trammetjes. Kortom tijd om op pad te gaan.

• 14 Juli 2012 - 09:39

Mamma:

Pappa geeft een kort verslagje over gisteren.
    Ik heb laatst een boek gelezen waarin LA en de kust daar een grote rol spelen. Het moet facinerend zijn. Hebben jullie zeehonden gespot? En de stad al in een trammetje doorkruist of doen jullie dat morgen?
    Hier regen, regen met bakken uit de hemel. Liefs Mamma.

• 14 Juli 2012 - 10:14

Pappa:

Goed begin van veelbelovende reis! Zijn benieuwd naar allkes wat nog gaat komen. Geslaagd bezoek aan Antoniushove (Antonygarden) samen met Ellen. Efficiënt en plezierig. Te vervroegen operatiedatum, hooguit een week. Na beraad houden we 14.9. aan. Keizer: ook i.v.m heupkwestie, knie eerst. Wel cortisonprik gegeven.
    Liefs, pap

• 14 Juli 2012 - 17:06

Jan En Marga:

Sneller kan berichtgeving niet zijn.
    Een veelbelovend begin!
    Liefs Jan en Marga