Op naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu Op naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Op naar Sydney

Door: famdewitte

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juli 2010 | Australië, Sydney

Om kwart voor vijf ging de wekker en eigenlijk waren we direct allemaal klaarwakker. Op naar Sydney. De bus en wijzelf waren op tijd alleen slaagde het hotel er niet in onze bagage binnen drie kwartier naar beneden te krijgen!. Dat werd wachten. Hog Kong airport is enorm. De Starbucks als vanouds. De vlucht verliep voorspoedig maar helaas was de beloofde transferbus er niet op de luchthaven. We spraken iemand aan van een andere busfirma en die bleek nederlands te spreken. Een kennelijke immigrant of emigrant, het is maar van welke kant je het bekijkt. Gelukkig kwam de bus alsnog en we reden op onnavolgbare wijze naar het hotel. Ingecheckt en alle papieren gekregen. daarna een broodje bij de Delifrance gegeten. Alle restaurants sluiten hier om 22.00 uur. Iets anders dan Italie dus! Maar de broodjes waren prima vooral de uit Zuid Afrika nog zo vertrouwde Chicken-Mayo variant. Het internet in Sydney werkt ook zoals jullie aan dit verslag zien!Ben wel bijna door mijn credits heen. het is hier niet gratis, dus ik druk op verzend! Liefs, M

• 20 Juli 2010 - 19:04

Antoinette En Pieter:

Groetjes en heel veel plezier bij de kangaroos (ik begrijp even een stress dan wel koffiemomentje bijde tranferbus!)

• 20 Juli 2010 - 20:47

Jan En Marga:

Fantastisch dat het ook vanuit Sydney lukt ons op de hoogte te houden.
    We wensen jullie een voorspoedig vervolg,
    liefs, J. M.

• 21 Juli 2010 - 07:47

Mamma:

Heb nu (21) pas gekeken.

Fijn we ook vanuit
    Sydney je verslagen kunnen lezen! een beetje stress op airport S, maar gelukkig ook vertrouwde broodjes in Sydney.

• 21 Juli 2010 - 09:44

Antoinette :

Wij gaan over een uur of twee ook naar het vliegveld (airport Rotterdam-the Hague tegenwoordig!)

Wellicht dat we internet kunnen opvangen dan blijven we volgen!
    liefs en veel plezier! AWEP