Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Witte - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: famdewitte

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Mei 2011 | Nederland, Schiphol

Op schiphol inmiddels! De rij bij het bagage afgeven was erg lang maar uiteindelijk toch ruim op tijd de tas afgegeven. Daarna even de onvermijdelijke taxfree bezocht en wat gedronken. Over 20 minuten boarden. Schiphol is toch altijd echt een wereld op zichzelf. Men gaat er bijv. vanuit dat je Engels spreekt en geen Nederlands. Er draait een enorme economie hier. Intrigerend te zien hoeveel mensen onderweg zijn. En nu ik alleen ben valt me ook op hoeveel er ook alleen zijn. En ook opvallend hoeveel mensen zich bezig houden met het schoonhouden van Schiphol. Het ziet er hier echt mooi schoon en opgeruimd uit. Ik ga nu richting gate F7 en boarden. Ik hoop in China goed op internet te kunnen om jullie van mijn avonturen enigszins op de hoogte te houden.

  • 13 Mei 2011 - 14:50

    Akke:

    Goede Reis!! Wat ga je doen in China? Spannend zeg.

  • 14 Mei 2011 - 16:11

    Joost, Marc, Esther :



    Fijn dat je goed bent aangekomen en geniet van het hotel. Hier gaat alles prima. Esther heeft een super reportage gemaakt rond het Fair
    Trade ontbijt. Zo spontaan en leuk. Ze hebben het uitgebreid gehad over eerlijke handel, smaak en distributie. De volgende reportage: examenstress en het 100-jarig bestaan van een straat. Hockey 8-0 voor Cartouche met weer een prachtige backhand in het dak. Marc heeft mij zojuist een fotoreportage laten zien van zijn zoveelste praktijkproef. Een hond die uiteindelijk een longontsteking niet heeft overleeft. En nu moet ik nog gaan koken. Geniet ervan!
    Hoi mam, Marc hier. Ik hoop dat het allemaal een beetje goed is gegaan met de reis ondanks wat technische mankementen. Ik hoorde dat je een superhotel hebt, maak wat foto's! Vandaag heb ik uitgeslapen tot 11 uur, wat ook wel nodig was. Daarna hebben Nouk en ik gedoucht en zijn we naar Leids gegaan om een oplader,tandenborstel en lunchingedienten te kopen. Nouk en ik hebben een heerlijke lunchsalade gemaakt bij Carmen. Verder heb ik ook de vis nog schoon gemaakt. Dat was zoals je wel weet erg nodig. Verder heb ik geleerd en heeft Nouk de iPad van Dick geinstalleerd. Zometeen gaan we eten (natuurlijk Fairtrade rijst) en dan gaan we naar de film en nog een drankje drinken in de stad. Nou mams geniet ervan en nu gaat Esther wat schrijven, ook groetjes van Nouk! Kus Marc

    Ha mammie, Wat balen hè van de heenreis hopelijk is het op de terugreis beter. Wel fijn dat je toch in het toestel kon blijven zitten en niet nog eens eruit moest. Verder vandaag ging ik natuurlijk naar het fair-trade ontbijt. Daar heb ik je ook over gepingd en het was best leuk en ging wel goed alleen was de gemiddelde leefijd echt 60+. Ik heb vandaag 8-0 gewonnen met hockey en een super mooi doelpunt met mijn backhand gemaakt!! Fijn dat je zo een luxe hotel heb daar kan je na je drukke dagen gelukkig wel een beetje tot rust komen. Morgen wacht de Dames 1 weer op me en het is echt een supersupersuper belangrijke wedstrijd dus hopelijk speel ik een beetje goed en maak ik weer zo een mooi doelpunt als vandaag. Super veel plezier nog en dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 57285

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Indonesie 2015

06 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Indonesie 2015

01 Augustus 2014 - 17 Augustus 2014

Zomer 2014

31 Januari 2013 - 11 April 2013

Costa Rica

13 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Amerika 2012

13 Mei 2011 - 21 Mei 2011

Comenius China

17 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

Australie2010

Landen bezocht: