London Bridge - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu London Bridge - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Monique Witte - WaarBenJij.nu

London Bridge

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zojuist zijn we wakker geworden bij London Bridge in Lake Havasu. We hebben er gisteren op het terras wat gedronken. Het is meer Frankrijk qua beeld dan Amerika. Maar dat is alleen het beeld van de brug en een paar huisjes eromheen. De rest is hier typisch Amerika. We doen zoals meerderen van jullie al schreven onwaarschijnlijk veel indrukken op. Zoveel dat we ze eigenlijk ook niet volledig in de verslagen kunnen vatten. Zo hebben we van gisteren bijvoorbeeld de vlucht van de condor boven de Grand Canyon vergeten. Maar wat een machtig gezicht is dat. Ook vergaten we onze observatie dat je op de Rim als je niet richting Canyon kijkt op sommige stukken ook in de Ardennen, op de Veluwe of in Oostenrijk zou kunnen zijn. Het zijn dennenbossen. Het hotel in Lake Havasu is geweldig. Terecht 4,5 sterren op trip advisor. We aten gisteravond in een typisch Amerikaans restaurant waar ze ook lokaal gebrouwen bier hadden. Vooralsnog vinden we Landwehrbrau lekkerder! straks begint de laatste reis door de woestijn, richting Del Mar aan de kust. Onderweg hopen we de outlets bij Palm Springs te bezoeken.