Hunter Valley - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu Hunter Valley - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Witte - WaarBenJij.nu

Hunter Valley

Door: famdewitte

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Juli 2010 | Australië, Sydney

Hunter Valley is erg mooi. We hebben gisteren vier wijnhuizen bezocht waaronder het overbekende Lindemans. Overigens alleen het huis waar alles begon. De wijnen produceert Lindemans nu op grote schaal in de soort van factory. We bezochten ook een paar kleinere huizen waar de man die de wijn verkoopt de druiven ook zelf geplukt heeft, familiebedrijven. Die zijn echt leuker dan Lindemans. We kochten daar ook een heerlijke fles wijn die we bij het klaverjassen gistermiddag hebben soldaat gemaakt.Er zijn hier 150 wijnhuizen in de buurt.De druif van hier is de Semilion. De zon schijnt nu en we hebben de eerste foto'sbij de verslagen geplaatst. DAn krijgen jullie ook een beetje beeld van het geheel.Nu gaan we na een lekkere cappucino op pad naar Gloucester. Liefs van ons allen. Monique

Zieck:

LM, ziet er veel groener uit dan ik had gedacht! Op een of andere manier associeer ik Australië met Sahara-geel. HVLM

Mamma:

Wat een mooie Foto's
    Pappa gaat ze uitdraaien. Lindemans hangen we op het "tekeningen"-plekje in de keuken. We zullen bij AH een flesje kopen en op een verdere fijne reis voor jullie proosten!
    Netje kan jullie op Kreta niet ontvangen. Ze
    belde net ,ze hebben het fijn.Liefs Mamma

Pappa/Opa:

Ik heb nu alle verslagen en foto's vanaf 21 juli. Het gaat alleen maar opwaarts in schoonheid en verrassende belevenissen. We genieten ervan mee. Als we onze reacties afzonderlijk
    "ondertekenen", zijn ze ook altijd van onjs samen. Ik gooi er altijd graag een schepje op. Marc: "Hou maar Opa, dat hoeven we niet te weten!"

Liefs OPA/PAPPA.

• 25 Juli 2010 - 14:30

Jan En Marga:

Als Joost met de zijnen in de wijnen gaat verdwijnen is het goed om te beseffen dat je ook thuis het glas kunt heffen.
    Op jullie! met liefs

J. en M.